2014. április 20., vasárnap

Kellemes húsvéti ünnepeket!

A húsvéttal errefelé még annyira sem foglalkoznak, mint a karácsonnyal, hiszen üzleti szempontból viszonylag kicsi a jelentősége. Ennek ellenére néhány helyen van alkalomhoz illő díszítés:

Ha valaki kicsit jobban vágja nálam a zsidó-keresztény kultúrkört, legyen kedves a kommentekben felvilágosítani, hogyan kapcsolódik a húsevő növények eme alfaja a Megváltóhoz :)

Persze ez még mind semmi, mert ahogy kinéztem az ablakon, megláttam a húsvéti sonkát is, gondosan előkészítve:

Sajnos nem tudom, hogy a hozzájuk tartozó étterem vagy hentes hol van pontosan, így kicsit nehezebb lesz nagy ívben elkerülni - bár itt legalább tudom, hogy nem közvetlenül a lefolyóba dobott csikkeken pácolódik az áru :)

Ha már itt tartunk, egyszer régebben megígértem, mutatok valamit a "lakótelepből" is, az ablakból ennyire futotta:
 Arra a sok kilógó vasrúdra teregetnek az emberek, majd' mindenkinek vannak alkalmatos bambuszrúdjai, amit a szomszéd ablakában is látni, azt fektetik ki, és azon lóg a fehérnemű. Számomra kicsit vicces, hogy gyakran vállfa vagy hasonló megoldás helyett a rúdra közvetlenül vannak ráhúzva a pólók meg a nadrágok. Nekem nem járt sajnos bambuszrúd a kecóhoz, de én szívesebben is használom a beltéri kis kihajtogatós teregetőmet.

És, hogy ne csak érdekeset, hanem szépet is lássatok, ezt a házat találtam a szomszéd francia vidéki kisvárosban utcasarkon.

Mindenkinek sok locsolót! Ünnepeljünk száznapos tojással! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése