2013. január 25., péntek

mar ertem a kapszulas kavet

Sosem ertettem a kapszulas kavet. Megveszel egy gepet es a kovetkezo nehany evre egy bizonyos, kozepesen jo izhez vagy kotve. En ennel azert jobb kavera vagyom altalaban, meg a valtozatossagra is.
Indiaval es a kaveval kapcsolatban sem illuzioim, sem komoly elvarasaim. Neha megprobaljozom vele, az eselytelenek nyugalmaval. Egyszer ittam egy jo espressot, olvastatok is rola. Van egy egesz kellemes kavezolanc ami a fantaziadus Cafe Coffe Day nevre hallgat, de sajnos a minoseg nem mindig a legjobb. Cserebe egesz kulturalt klotyo van, ami majdnem olyan ritka mint a jo kave, viszont sokkal fontosabb, de ez egy masik tema.
Most epp egy Hampi nevu varazslatos helyen vagyok, ahol pl aram sincs napkozben, meg internet, meg terero, erre mit talalok az egyik helyen? Egy kapszulas Lavazza pressogepet. Elegge meg vagyok fazva (igy a 30+ fokban), igy egy pressot nem tudtam volna kielvezni, de capuccino reg esett mar ilyen jol.

Kapszulas gepet minden kavekultura nelkuli orszagba!

Es meg valami. Mashol talan jobb a kave, itt viszont jo a grafika :-)
(kepet kesobb kuldok, mert az mar sok az itteni netnek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése