2013. március 27., szerda

Elnezest, megmondana merre van a szopoutca?

Azt hiszem mar nagyon untam a banant, bekertem hat magamnak onkent a szopast amirol mindenki (eloben es a neten) megprobal lebeszelni.
Ugy dontottem masodjara nem hagyom magam raszedni a kambodzsai vizummal, hanem ragaszkodni fogok a hataron valtott 20 dollaros verziohoz. Ezt mint lehetoseget sok helyen irjak, kulonbozo orszagok kulugyminiszteriumai es kovettsegei is megerositik a hirt (termeszetesen kambodzsa nincs koztuk), de olyan sztorit nem talaltam, hogy valakinek a poipeti hatarallomason konkretan sikerult volna bejutni Kambodzsaba 20 dollart fizetve a vizumert a helyszinen.
Na ezt a programot terveztem holnapra. Probalok majd a helyszinrol tudositani (gondolom idom lesz.amig varakoztatnak), de a kambodzsai sim lemerult a szinten nem esemenytelen kiutunk soran, szoval majd meglatjuk.
Mar kezdes elott megprobaltak eldonteni a meccset, mert nem akartak buszjegyet eladni nekem ugy, hogy ott akarom megszerezni a vizumot. Egesz biztos vagyok benne, hogy utkozben is megkinalnak majd az 1200 baht-os vizummal (igen itt meg dragabb mint legutobb 1000-ert). Biztos ami biztos a maradek bahtomat elkoltottem, szoval belolem azt ugyan nem huznak ki! :-)

2 megjegyzés:

  1. Lassan elkezd annyira erdekelni a baht arfolyama, h megnezzem a neten :) Jo utat!

    VálaszTörlés
  2. Mikor legutobb neztem kicsit kevesebb mint 8Ft volt egy baht.

    VálaszTörlés