2012. december 30., vasárnap

Hazai ízek

Alapvetően sem vagyok válogatós az ételek terén, az indiai kaját meg kifejezetten szeretem. Még szerencsés is vagyok, bírja a gyomrom, semmi bajom nem volt eddig. Ami meglepő, mert itt ahol most lakom mindenkinek volt már valami gyomorbaja, de még tegnap az állomáson az Ausztráliába emigrált indiai is azt mondta állandóan rossz a gyomra amikor hazalátogat.
Ez mind szép, de van egy árnyoldala is az indiai kajának. Egyszerűen nincs annyi fehérje az étrendben mint otthon. 2 hét alatt már egy lyukkal szorosabbra kellett húznom az övemet, azóta már így is lötyög, de már nincs lyuk. Pár napja találtam végre egy nagy rakás hentest egy piacon és sikerült disznóhúst vennem. A hentes önmagában is egy élmény volt, mutatok is nektek néhány vidám füstölt kecskefejet:


Tegnap csak kevés időm volt, gondoltam gyorsan összedobok valami egyszerűt a serpenyőben (hagyma, hús, gomba, köretnek krumpli). Rég rontottam már ennyire el kaját, szépen sikerült ropogósra pirítani a húst benne, valahogy nem sikerült összebarátkoznom a serpenyővel. Ennek ellenére nem tudtam betelni az ízzel, annyira jól esett végre valami ismerőset és táplálót enni. Hamarosan újra próbálkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése