2013. február 14., csütörtök

Be a football star

Beültem egy helyre, ahol free wifi feliratot láttam, mert az ilyesmi ritka errefelé. Éhes is voltam, az árak itt egy kicsit magasabbak mint máshol, de a net most prioritás, mert a mobilnetem elfogyott. Csak egy helyen volt konnektor, egy feka srác asztalánál. A tulaj megpróbálta odébb tessékelni, de végül megegyeztünk abban, hogy ha neki is megfelel, betársulok az asztalhoz. Röviden bemutatkoztunk, ami így nézett ki: Hi, I'm Peter from Hungary. - Simba, I am professional football player. Persze éreztem én, hogy ennek kéne, hogy súlya legyen, csak én nem vagyok alkalmas a befogadására. Én neteztem, ő a telefonját nyomkodta. Lassan megjött a kajánk is és szóba elegyedtünk.
De akár kezdhetném ott is, hogy meghívott egy sörre, miután a magam finom, szofisztikált módján jeleztem neki, hogy csak azért nem iszom, mert nem akarok rá költeni, ezek a focisták meg úgyis szeretik szórni a pénzt. Sokat beszélgettünk, még élveztem is. Aztán elkezdtek jönni a haverjai, csapattársai. Most épp itt ülök a fél csapattal, és én vagyok a sztár, mindezt csak azért, mert nem estem hasra attól, hogy ők a focisták. Azt hiszem a foci tényleg a cirkuszról és a feltünési viszketekségről szól, meg arról, hogy kinek a nagyobb... az önbizalma.

Ha holnap nem lesz poszt, az azért van, mert ezek nem hagynak írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése