2013. május 11., szombat

Az angyalok nem halnak meg, ugye?

Egy bizonyos kor felett az emberek ket veglet fele tendalnak az orvossal kapcsolatban. Ha a haziorvosoknal levo tomeget veszem, akkor azt mondanam, hogy foleg a nyugdijasok nagyobb resze hobbibol jar az orvoshoz. A varoban lehet pletykalni, a doki kedvesen szol hozza es ha szerencseje van meg valami nyavajat is talalnak es akkor lehet panaszkodni a szomszedoknak meg a csaladnak akik igy majd talan vegre torodnek vele. A masik veglet aki sosem megy orvoshoz, mert egesz jol erzi magat, de ha dokihoz menne, az ugyis talalna valamit.
Na valahogy igy jartam en Angellel. Eddig 1600 km-t tettunk meg lenyegeben hiba nelkul, a ket deffektrol igazan nem o tehet. Aztan az utobbi idoben emelkedon, ha nagyobb gazt adtam megcsuszott a kuplung neha. (vagy tudom is en mi van ebben helyette.) Gondoltam elviszem szerelohoz, nezze meg.
Hiba volt! Hiaba tunt ugy, hogy ertenek angolul, minden mast nekialltak javitani, csak a valto kornyekere nem mentek. Megallapitottak, hogy vizes a benzin, nyilvan mert esoben mentem, de a teljesitmennyel eddig sem volt bajom. Aztan tobb kerulovel vegul eljutottunk odaig, hogy megertettek mit akarok. Orvoslatkent toltottek meg olajat a motorba, mert szerintuk keves volt, es szerintuk ez majd megold mindent.
Lelovom a poent, minden maradt a regiben, egy-ket aprosagtol eltekintve:
esoben vizet kap a karburator
eszrevettem, hogy kezd kattogni a kormanycsapagy
vagy az elozo szerelo toltott keveset, vagy Angel eszi az olajat
a problemaim nem oldodtak meg, de a szerelok szetlocsoltak a benzinem es meg fizettem is az egeszert, megjegyzem legalabb nem sokat.

Szoval akinek nincs komoly baja, ne menjen orvoshoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése