2013. április 29., hétfő

Én és az angyalom

Én mindent megtettem, hogy legyen aki félreérti és Márkot sikerült is behúzni a csőbe. Talán másokat is, de ő az egyetlen aki lelkesen kommentel.
Angel nem más mint a nemrégi postban említett Sym Angel, a motorom. Azóta képeket is csináltam.
Az engem is meglepett, hogy milyen könnyű rögzíteni a teknőst rajta. Lényegében pár másodperc, ebben sokat segít, hogy van egy kis extra csomagtartó csavarozva az ülés mögé, így elég hátul van a csomag ahoz, hogy majdnem kényelmes legyen hosszútávon is az elrendezés.
 A kisebbik táskám pont elfér az ülés előtt a motor felett, így bármikor könnyen elő tudom venni a fényképezőgépet, és a táska is relatív hamar mozdítható, ha el akarok távolodni a motortól. A képen csak kicsit látszik, de az idomban elöl mindkét oldalon van egy-egy kampó, amire az útközben vásárolt és fogyasztott ételt-italt lehet aggatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése