2013. április 28., vasárnap

Krokodil vacsira


Frissítve további képekkel és kajákkal!

Probalok nem sokat kolteni kajara, de ma lementem a tengerpartra, hogy keressek valami egzotikusat magamnak. A kinalat felulmulta a varakozasaimat. Itt meg lehet enni azt a hullot amit Bangkokban lattunk a csatornaban. (legalabbis valamalyik rokonat)
Tovabbra sem fogom tudni, hogy ez micsoda, ugy nez ki mint a krokodil meg az aligator a filmekben, de kisebb, kb 1-1.5m. Azt viszont tudni fogom milyen ize van :-) Komoly alku volt, de vegul kapok egy krokodilsteaket es egy vietnami kagylolevest egy ezresert...



Eltelt azóta néhány óra, már túl vagyok a vacsin. Ma félig tele van a pohár. Ennek jegyében úgy fogalmaznék, hogy az volt a jó ebben a vacsiban, hogy legközelebb ha valaki krokodilról mint kajáról beszél, lazán odavethetem, hogy én már ettem, nem nagy szám. Ezzel szemben a kutyáról vagy a patkányról maximum annyit mondhatok, hogy mivel hónapok óta DK Ázsiában vagyok és az utcán eszem, valószínűleg már kóstoltam őket.
Egyébként közben utána néztem és valóban krokodilról van szó. Sziámi krokodilnak hívják és valóban nem akkora, mint amikkel Tarzan küzd a tévében, de ha kivárják, azért ez is meg tud nőni. Az elsőt ilyet még Bangkokban láttam meg a csatorna vizében, miközben a kajánkra vártunk. Sajnos értékelhető képet nem sikerült róla készíteni.

Ha már itt a kajáknál tartunk, megmutatom a tegnapi ebédemet is. Paradicsomos, szósszal készült makréla, nagyon finom volt.










A mai ebédem, seefood pancake. A rák és a tintahal finom volt benne, de a palacsintához itt nagyon nem értenek, eléggé taknyos volt még a tészta.










Illetve a krokodil mellé rendelt kagylóleves, amit paradicsommal és ananásszal főztek. Érdekes íze volt, de vizes volt, és különösen jónak sem mondanám, inkább csak forró vízben a felsorolt hozzávalók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése