2013. április 26., péntek

Konzolatus masodik fordulo

Délután tettem egy újabb próbát a konzulátuson. Nem tudom mi történt, de ezúttal a környék összes parkolója csurig volt. Ez errefelé nem azt jelenti, hogy nem lehet parkolni, hanem azt, hogy bemenni sem tudsz. Erre szakosodott emberek mozgatják a motorokat ki-be, valamiféle ördögi logika alapján.
Bejutottam az épületbe, remek. Tényleg itt van a vizummal foglalkozó iroda, fantasztikus. Meg is találom, arculcsapás! Ekkora tömeget még az Okmányirodában sem látni, pedig az is csak erős idegzetűeknek való.

Valahogy mégis tényleg türelmesen várnom, ami gondolom a kellemes légkondicionált helység miatt lehetett ami itt komoly ajándék. Várakozás közben feltűnt, hogy itt is mindenki vietnámi. Amikor sorra kerültem beigazolódott az ehez kapcsolódó aggodalmam. Itt sem beesszélt a hölgy annyira angolul, hogy a szokásostól némiképp eltérő kérdésemre válaszolni tudjon. (Azt akartam megtudni, létezik-e olyan vizum megoldás amivel dolgozhatok is valamilyen formában amig ott vagyok.)

A slusszpoén: felhivták azt a konzulátust, ahonnan elküldtek, hogy ott nem fogadnak vizum ugyben, majd odaadták a telefont, hogy beszéljem meg velük :)
Az akcentusa alapján szintén nem ausztrál hölgy egébként segitokésznek bizonyult, bár nem tudta a választ a kérdésemre, megigérte, hogy utánanéz es elküldi a reszleteket e-mailben.

Az esetleg bennmaradt furcsa szavakért elnézés kérek. Van itt valami furcsa feature a windowsban, ami bizonyos billengyukombinációk után megváltoztatja az előző betűket es sajnos nem lehet kikapcsolni. Találtam egy módot rá, hogy esetenként megkerüljem, de lehet, hogy valahol nem vettem eszre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése