2022. október 22., szombat

Csomagolas

 Koreaban ha valamit nehez kinyitni akkor rosszul csinalod. Amikor megerkeztem meg a repteren vettem egy amolyan sushi szendvicset. (Van neve, csak most nem jut eszembe) Egesz komolyan megkuzdottem a kicsomagilassal es a rizses resz algaba juttatasaval, mert az egy kulon reszben volt. Mire vegeztem, latom mellettem a sracot, aki meghuz valamit a csomagolason, majd egyetlen mozdulattal hozzafer a mar osszeallitott szendvicshez.




Tanultam belole. Ma a reggelihez adott dzsem csomagolasan fure pupra lettem figyelmes. Kulonben is nem gondolhatjak komolyan, hogy ez a kis csomag ket adag! Hat nem is. Itt kerem igy kerul a dzsem a kenyerre:

Elnézést az összehányt formátumért, nem nagyon tudok vele mit kezdeni. Mobilról a képek ott lesznek ahova éppen sikerült, mert mozgatni nem tudom, de még a laptopon se tudom oda tenni ahova szeretném. Ha valakinek van megoldása jelezze bátran, majd kitalálok valami jutalmat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése