2018. május 21., hétfő

Megesik

Ma reggel raneztem a blog-appra es ezt talaltam: (Erzekenyebb lelku olvasoink ugorjak at a kovetkezo bekezdest. Az irast eredeti formajaban kozoljuk)
"Kint vagyok a halal f@szan, az sem biztos, hogy ez meg Havana. Nem tudok kinek az otlete volt, hogy ide jojjunk, de a bar ahova jottunk volna zarva van. Cserebe ahogy az auto epp keszult otthagyni minket, egy csapat helyi szolt hogy tarsunk veluk. Jo kis buliba csoppentunk. Havananak hatarozottan van erdekes arca is!"
Nem is emlekeztem ra hogy irtam, de hat mindent az olvasoert! Tudositas eloben a frontrol. :)
Azert mikor sovany 2 ora alvas utan csorgott az ebeszto, mert csak igy tudtak szervezni a collectivo-t (amolyan iranytaxi varosok kozott), akkor azert elgondolkodtam, hogg jo-e ez nekem? Meg hogy hol vagyok?
Aztan beultettek valami beazonosithatatlan jarmube 12ed magammal, ami valoszinuleg a 60as evekben amerikaban autokent kezdte palyafutasat, azota gondos kubai kezek kitarto munkaja tartja eletben es szolgalatban. Egeszenbiztos vagyok benne, hogy mara nem hasonlit semmire amit valaha gyartottak.
A turistaosztaly fele egy jokedvu gorog tarsasag, roluk kuldom a vidam fotot.

1 megjegyzés: