2013. szeptember 15., vasárnap

Es akkor: eskuvo

Ha mar ugyis temanal vagyunk: tegnap jartam a sanghaji eskuvo-piacon, angol neven marriage marketen. (Mandarin neven meg 人民公园相亲角 :) )
Elsosorban azert mentem kornyekre, mert azt hittem, csak vasarnap van ez a buli, es egyebkent meg tok jo a park (Nepliget :) People's Park), de ha mar ott voltam, nem ijesztett el a tomeg. Valami olyasmi a felallas, hogy a lelkes kinai szulok kezukbe veszik szerencsetlenkedo csemetejuk sorsat, es gyakorlatilag tarskeresessel kombinalt arveresre adjak oket. Gyakorlatban ez ugy nez ki, hogy van egy altalaban csak szoveges hirdetes, amiben eletkor, magassag, telefonszam (meg egy csomo kinai karakter :) ) reklamozza a boven felnott gyerkocot, a hirdetest pedig vagy vegtelen sok masik koze kifuggesztik, vagy egymagaban esernyore tuzik. Nem en bolondultam meg, tenyleg ezt csinaljak :) A hazassagkozvetitok masik fele meg jar korbe, es gyujti a kontaktokat. Olyat is lattam, hogy egy neni hordozta korbe a gyereke portfoliojat, hatha valakinek a mozgoarus szimpatikusabb. Vannak fenykepes hirdetesek is, de abbol eleg keves van, szoval meg en is kiszurtam, hogy az egyik egesz csinos lany kepe tobb helyen is felbukkan. Ezek utan tulajdonkeppen szinte meg is ertem Peter csunya kinai lanyat...

Es a vegeredmeny:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése