2013. szeptember 30., hétfő

Napi kép - Hazai izék ízek

Fogtam magam, és kibattyogtam a szemközti éjjel-nappali közértbe, akarom mondani a Nyugati Áruk Kicsi Ám Igen Drága Boltjába, aztán mit látnak karikás szemeim...



Mondjuk nem vettem, rosszból is megárt a kevés :) Hogy mit kerestem a drágaboltban már megint? Pénteken tettem a egy kósza kísérletet annak eldöntésére, hogy a kínai virsli tényleg olyan hülye ötlet-e, mint amilyennek hangzik, és örömmel közölhetem, hogy igen :) Pedig egész sok embert láttam már itt virslit enni az utcán, és senkit nem hallottam eddig panaszkodni, bár jó eséllyel azért, mert az esetleges reklamálók nehezen hagyhatják el a hozzájuk legközelebbi illemhelyet. Rengeteg hasznos tapasztalattal jár ám ez az egész, például már tudom, hogy ha egyszer pályát váltok, egy hidegrázáson és sóskétszersültön alapuló diétát fogok propagálni, napi 1 kilótól simán meg lehet így szabadulni, és szinte ingyen van. Mindenesetre most bevásároltam rendeskajákból, és egy kicsit inkább távol tartom magam inkább a helyi feldolgozottélelmiszer-kultúrától.

Na de vidámabb lezárásként, népeink örök barátsága előtt tisztelegve, a holnap kezdődő kínai nemzeti ünnep alkalmából kaptok egy ilyet is:

1 megjegyzés: