2013. szeptember 3., kedd

A masodjara megszerzett elso benyomasok

Miutan a tegnapi napot kb alvajarokent toltottem 18 oranyi utazas utan, kedd reggelre megnyertem egy ehgyomorra vervetelt is, ami a munkavallalasi engedelyhez kellett. Ehhez persze el kellett menni taxival a varos masik vegere (vagy hat franc tudja, de 25 kmt mentunk, ami nem volt eleg a toronyhazak meg a puccos hotelek elhagyasahoz). Ez ugy nezett ki, hogy reggel 9re jott ertem egy kislany, aki negyed 10kor be is futott egy szo "bocs" nelkul, kb hellokittys poloban, en meg ott vartam turelmetlenul szepen biznicbe oltozve... Aztan beultunk a taxiba, ahol meg pikkpakk elaludt! Nem mintha en annyira akartam volna csacsogni, de kicsit fura volt :) Az orvosi vizsgalat meg futoszalagon ment, 5 perc alatt rontgen/vervetel, putty mar kesz is - taxizhattam vissza a dolgozoba meg 25 kmt. A reggeli csucsban. Legalabbis remelem, hogy ez volt a csucs :) Egesz elkepeszto uthalozat van a varosban, itt van peldaul ez a cuki kis Nanpu hid, ami nappal is majdnem ilyen impressziven nez ki. Gyakorlatilag az osszes igazan nagy ut meg van emelve, iranyonkent 4-5 savval. A kozelkedesi moral azsiai, mindenki kb arra megy szazzal, amerre uri kedve tartja, de erdekes modon egesz keveset dudalnak. Mondjuk en siman olvastam a hatso ulesen, meg lehet szokni ezt is :)
Aztan napkozben persze munka, ebedre egzotikus (japan :) ) kaja, vegul este megprobaltam vacsoraboltot meg simkartyat talalni. Az utobbi mokas volt, a boltos kislany annyit tudott angolul, h "a little", aztan internetes forditoval beszelgettunk. A nevemet nem vette be a rendszer gyomra, szoval valami kinai karakterekre atkereszteltek, amin utana egesz jol mulatott a teljes uzlet, majd holnap megkerdezem a kollegakat, milyen nyalkas brigyo nevet kaptam.
Hazafele aztan volt elet az utcakon, meg a taicsizoknel megalltam videozas nelkul, de az alabbi szilaj utcabulit muszaj volt lefilmezni:
Reszemtol most ennyi, megeszem a maradek csiposedes polipcsipszemet, es megyek aludni :)

1 megjegyzés: