2013. szeptember 16., hétfő

Napi kep - Mi jon ott?

Ket dolgot tanultam ma:
1. Magam is csak nehezen hiszem, a jelek szerint mar nem mindig gondolom hogy mindent jobban tudok. A kepen lathato jelenseget szemlelve az elso reakciom az volt, hogy ebbol nagy szel es meg nagyobb eso lesz mintegy 2 percen belul, de a helyi hajosok teljes nyogalomban alldogaltak a parton es talan a kepen is latszik, hogy egyesek kint vannak teljes vitorlazattal. Maradtam hat en is nezelodni.
2. Pedid ez hulyeseg, mert nekem van igazam! :-)
Meg pont tudtam ket fotot, meg egy rovid videot csinalni mielott elszabadult a pokol. Hogy a vitorlasokkal mi tortent nem tudom, mert a latotavolsag 5-10m-re csokkent, de en kevesebb mint egy perc alatt ugy elaztam, hogy nem is.lenne muszaj levetkoznom a zuhanyhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése