2018. június 1., péntek

Szuzességem elvesztése

Sokan próbáltak már rászedni mindenféle országokban. Még olyan durva történet is akad, hogy megmenekülésem történetét azóta is hidegrázással ám lelkesen mesélem. Eddig maximum odáig jutottunk el, hogy valamiről tudtam hogy átverés, de túl fáradt voltam már ahoz, hogy küzdjek ellene, igy belementem.
Na most viszont megszivattak. Néhány napnyi nyelvi elszigetelődés és folyamatos utcai basztatás után, nagyon megörültem annak a szimpatikus dohánytermelő farmernek aki érthető angolsággal mesélt mesterségéről. Még egy mintaszivart is adott, amit illedelmesen megkóstoltam. Nekem egész izlett, de hát nem értek én a lovakhoz. Be is csomagoltattam vele 3x30-at mondván, biztos jó lesz ajándéknak valakinek aki szereti. Pár nappal később egy kellemes estén úgy voltam vele, hogy kéne egy szivar a rum mellé. Rá is gyújtottam egyre, de ez bizony nem az volt, amit ott helyben szivtam. Azóta már azt is tudom, hogy Vinalesben amúgy sincs jó dohány, mert a prémium az a sziget közepéről jön. Aztán Thiboval is kipróbáltunk egyet aki állitólag ért a szivarokhoz, na ő végig se szivta.
Szóval van még 28 szivarom ami max dekorációnak jó. Ha lesz neki hely a táskámban hazaviszem. Emléknek jó lesz, elvégre nem minden nap vernek át.

1 megjegyzés:

  1. És a humidor? Anélkül sajnos szétszárad vagy megpenészedik. Szerintem add el valakinek ;)

    VálaszTörlés